.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استعفای منصوریان پذیرفته شد/ افتخاری: این سخت‌ترین تصمیم زندگیم بود
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، استعفای منصوریان از سرمربیگری این تیم را پذیرفت.
استعفای منصوریان پذیرفته شد/ افتخاری: این سخت‌ترین تصمیم زندگیم بود

شمال نیوز : بعد از تساوی استقلال مقابل ذوب آهن، علیرضا منصوریان از سمت خود استعفا داد و حالا با پذیرش این استعفا از سوی سیدرضا افتخاری، دیگر منصوریان سرمربی استقلال محسوب نمی شود.

به گزارش شمال نیوز ، افتخاری بر اساس آنچه که به سایت باشگاه استقلال گفته، علی رغم میل باطنی با این استعفا موافقت کرده است.

مدیرعامل استقلال در همین رابطه گفت: امروز سخت ترین تصمیم دوران مدیریتی‌ام را گرفتم و علیرغم میل باطنی با استعفای آقای منصوریان موافقت کردم.

وی افرود: منصوریان زحمات زیادی برای تیم استقلال کشید، کسب مقام نایب قهرمانی، پیروزی در دربی و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از افتخارات علیرضا منصوریان درفصل گذشته بود. ایشان فرزند استقلال است و در خانواده استقلال باقی خواهد ماند. وظیفه خود می‌دانم از زحمات آقای منصوریان تشکر کنم و از بردباری و حمایت خانواده محترم آقای منصوریان درروزهای سخت تشکر و قدردانی می کنم.

افتخاری در ادامه با خطاب قرار دادن هواداران استقلال گفت: و اما سخنی با هواداران عزیز؛ فوتبال آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن به افراد و خانواده آنها توهین شود. انتقاد و اعتراض حق مسلم هواداران عزیز است اما هرگز دین مبین اسلام اجازه نداده که بخاطر ورزش به کسی توهین شود. هواداران عزیز در روزهای سخت ازخود خویشتن داری نشان دهند و صبر و متانت خود را حفظ کنند. استقلال دارای هواداران فهیم و با فرهنگ اسلامی است، بنابراین حرمت وشأن افراد باید حفظ و رعایت شود. / ایسنا

22


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.979 seconds.